Reactietermijnen

Algemene vragen en opmerkingen: Stuur uw vraag en/of opmerking naar uw verzekeringsadviseur. Zij kennen uw persoonlijke situatie en kunnen u verder helpen. Wilt u toch uw vraag rechtstreeks aan ons stellen? Dan reageren we via uw verzekeringsadviseur op deze algemene vragen en klachten binnen 10 werkdagen.

Snel een polis ontvangen?
Neem contact op met uw verzekeringsadviseur. Uw verzekeringsadviseur moet de aanvraag indienen via onze webapplicatie SUREnet. De aanvraag gaan we daarna verwerken, waardoor u spoedig een polis ontvangt.

Aansprakelijkheid: 10 werkdagen;
Brand: 10 werkdagen;
Auto: 10 werkdagen;
Overig: 10 werkdagen.

Snel een wijziging doorvoeren?
Neem contact op met uw verzekeringsadviseur. Uw verzekeringsadviseur dienen de aanvraag vervolgens in via onze webapplicatie SUREnet. De aanvraag gaan we daarna verwerken, waardoor u spoedig een polis ontvangt.

Aansprakelijkheid: 10 werkdagen;
Brand: 10 werkdagen;
Auto: 10 werkdagen;
Overig: 10 werkdagen.

Wanneer ontvangt u het polisblad?
Zodra de aanvraag is geaccepteerd door één van onze acceptanten ontvangt uw verzekeringsadviseur direct het polisblad en overige benodigde informatie.

Heeft u schade?
Meld de schade bij uw verzekeringsadviseur. Uw verzekeringsadviseur moet de schademelding indienen via SUREnet. Binnen 5 werkdagen ontvangt uw verzekeringsadviseur een bevestiging van de schademelding. Uw adviseur regelt alles verder voor u en neemt zo veel mogelijk werk uit handen.

Wilt u de voortgang van uw schade weten?
Voor vragen over uw schademelding, neem contact op met uw adviseur. De gegevens van uw adviseur vindt u terug op uw polisblad.

Als we alle informatie hebben ontvangen om de schademelding af te wikkelen, ontvangt u een betalingsaankondiging. Het schadebedrag ontvangt u binnen 5 werkdagen.