Het accountteam van SUREbusiness

Hans de Jager, Bianca van Ommen, Marloes Oostrom

 

Onze achtergrond

Marloes Oostrom

'Al vrij jong werd ik met het vak verzekeringen besmet. Mijn ouders hebben in mijn jeugd altijd een assurantiekantoor aan huis gehad. Na mijn HBO studie heb ik ruim 11 jaar gewerkt voor een grote verzekeraar waar ik veel heb mogen leren.

In mei 2017 ben ik gestart bij SUREbusiness, een toen nog kleine innovatieve club maar het voelde meteen goed. Korte lijnen, directe aanspreekpunten en meedenken vanuit de adviseur. Dit voelde als het DNA waar ik naar op zoek was. Ik heb de groei van SUREbusiness mee mogen maken en ben trots op hoe we een eigen plek weten te veroveren in de markt.

Nieuwe kantoren bezoeken en vertellen over SUREbusiness geeft nog iedere dag veel energie. Zelfs na 3 jaar zie ik dat we nog steeds uniek zijn in de markt.'

Daarnaast houd ik me ook bezig met marketing en communicatie. Het opstellen van nieuwsberichten, organiseren van kennisworkshops en ons jaarlijke Seminar. Hierin neem ik altijd de signalen uit de markt mee om deze zo aantrekkelijk mogelijk te maken.

Ben je nog geen SUREbusiness partner dan hoop ik binnenkort een keer bij je aan tafel te zitten. Laten we dan met een kop koffie eens kijken naar SUREnet en wie weet brengt dat ons tot een mooie samenwerking."

Bianca van Ommen

'Vanaf mijn HBO studie heb ik altijd in de financiële dienstverlening gewerkt. Na jaren bij een bank te hebben gewerkt, heb ik in 2007 de overstap gemaakt naar een grote verzekeraar.

Ik heb daar jaren in de buitendienst gewerkt en voornamelijk zakelijk schade gedaan. De laatste jaren heb ik als accountmanager bij een serviceprovider gewerkt.

Mijn affiniteit ligt bij zakelijk schade en SUREbusiness past mij niet alleen daarom als een handschoen, maar ook omdat ze meedenken, vakkennis hebben en bereikbaar zijn voor de adviseur. SUREbusiness heeft een unieke positie in de markt in ik help deze graag mee uitbouwen.'

Hans de Jager

'Tijdens mijn studie heb ik via mijn looproute naar school gezien hoe een grote verzekeraar een nieuw pand heeft laten bouwen. En ik heb me toen regelmatig afgevraagd wat al die mensen in dit nieuwe gebouw voor werk gingen doen. Om vervolgens zelf zes jaar in dit gebouw te gaan werken in diverse binnendienst functies. Van schadecorrespondent tot acceptant medische varia. Inmiddels wonen er 500 studenten in het voormalig verzekeraarsgebouw. Daarna heb ik jarenlang gewerkt als accountmanager voor 2 verzekeraars. En veel veranderingen meegemaakt. Met nadruk op een vergaande digitalisering/automatisering.

Maar wat volgens mij niet zal veranderen is de behoefte aan persoonlijk advies en contact. Zeker in de zakelijke schade markt. Bij SUREbusiness hebben ze een goede combinatie gevonden van digitaal werken en de mogelijkheid van persoonlijk contact. Beide zijn van belang voor de adviseur om tot een goed advies te komen.

Het werken met enerzijds SUREnet en anderzijds de mogelijkheid van persoonlijk contact met acceptanten en accountmanagers biedt heel veel kansen in de zakelijke schade markt. Daarom ben ik vanaf 1 september 2021 met veel plezier aan het werk als accountmanager om zo mee te werken aan de verdere ontwikkeling van SUREbusiness en invulling te geven aan persoonlijke samenwerking met onze adviseurs.'

Inloggen SUREnet Inloggen
Cookievoorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid
Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.