Meer producten SVP!

Het nieuwe normaal went niet. Althans, als het dan gaat over afstand houden. Die anderhalve meter is op veel momenten goed te doen maar op evenzoveel momenten ook niet. Ik liep door de supermarkt in mijn dorp met mijn boodschappenlijstje op zoek naar een potje augurken. Al zoekende naar het juiste schap hoor ik een verongelijkt ‘anderhalve meter of niet…?!’. Nog voor ik de man die ik bedreigd had met mijn fysieke aanwezigheid kon antwoorden liep hij boos weg. Ik mompelde enigszins verbouwereerd iets in mezelf maar begrijp aan de andere kant ook zijn reactie. De overheid schrijft het nu eenmaal voor als maatregel en dat is de grondslag, zinnig of niet. Zo ook met het voorschrift om tot 1 september zoveel mogelijk thuis te werken. Maar daarover straks meer.

Ieder kwartaal wordt er een onafhankelijk klantonderzoek uitgevoerd door DFO onder onze intermediairs om te vragen hoe we het doen. Dat doen we al sinds het begin dat we met SUREnet live zijn om te zorgen dat we aan verbeterpunten blijven werken. Wat daarin opvalt is dat we van zowel bestaande als nieuwe relaties minimaal een 8 als beoordeling krijgen. Ook als het gaat over schadebehandeling. We doen het in jullie ogen goed en dat is fijn!

Waar we steevast geen 8 scoren is het onderdeel Productaanbod: ‘Meer producten SVP!’ is de boodschap die we meekrijgen. Dat frustreert ons natuurlijk. Hoewel we wel stijgen in de beoordeling naar een 7,7 merken we dat het gemis aan enig product zwaar meetelt. De garagepolis, CAR of agrarische risico’s blijven in de volmacht een hiaat in het aanbod. Maar ondertussen kunnen we brandrisico’s tot €10 miljoen verzekeren en hebben we een mooi Werkmaterieel aanbod. En op het gebied van Beroepsaansprakelijkheid zijn er maar weinig beroepen die we echt niet kunnen verzekeren. Recent nog hebben we het aanbod van vrachtauto geïntroduceerd. En er staan binnenkort nog een aantal andere productuitbreidingen op de agenda. Hierover lees je meer in deze nieuwsbrief. Ik sluit ook niet uit dat we dit jaar nog het assortiment van een of twee nieuwe verzekeraars kunnen toevoegen en daarmee maken we de keuze nog ruimer. Wie weet halen we ooit nog een 8,4, het cijfer dat we voor het functioneren van SUREnet krijgen!

Tot slot: Ik hoop dat we na 1 september weer kunnen toewerken naar het ‘oude normaal’. We zien nu al dat de zakelijke activiteiten toenemen en de omzetgroei gaat daarin mee. Ook begint het kantoor tot mijn groot genoegen weer tot leven te komen met fysieke afspraken. Ons vertrouwen in de toekomst is er weer en we hebben daarom ook 2 nieuwe collega’s aangenomen op acceptatie Brand en Verkeer. Daarnaast zijn er nog een paar kandidaten waar we ver mee zijn. Mijn verwachting is dat we jullie in de drukke 2e helft van het jaar een topservice kunnen verlenen!

Goede zaken en hopelijk tot snel!

Levent Türkmen

Inloggen SUREnet Inloggen
Cookievoorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid
Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.