Memo schade

Als aangesloten adviseur kun je op SUREnet de behandeling van de schade volgen. Alle documenten, correspondentie en betalingen zijn bijvoorbeeld terug te vinden in het schadedossier op SUREnet. Verder is op SUREnet terug te vinden of het wel of geen schuldschade betreft en kan zelfs de eventuele B/M terugval berekend worden.

Onze schadebehandelaars maken gebruik van een interne memo om het verloop van een dossier bij te houden. Sinds twee maanden is de interne memo ook inzichtelijk voor de adviseur zodat je de status van een schadedossier beter kan volgen en precies kan zien welke handelingen er zijn uitgevoerd. Op deze manier bieden we meer transparantie in de behandeling van de schade en het geeft je  de mogelijkheid om de verzekerde binnen enkele seconden te informeren over de stand van zaken in het schadedossier.

De memo is terug te vinden onder het kopje ‘notities’ in het schadedossier op SUREnet.

Inloggen SUREnet Inloggen
Cookievoorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid
Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.