Het betalen van je premie

Hieronder vind je alles over het betalen van je premie en wat we doen om betalen zo makkelijk mogelijk voor je te maken.

Uit welke betaaltermijnen kan ik kiezen?
Bij het afsluiten van een verzekering kan er gekozen worden of je de premie per maand, kwartaal of per jaar wilt betalen. Automatische incasso is verplicht bij premiebetaling per maand of per kwartaal.

Je eerste betaling
Je eerste betaling voor de premie kan er anders uitzien dan je had verwacht. We leggen aan je uit hoe dat zit. Je betaalt de premie altijd een maand vooruit. Bij je eerste betaling wordt de lopende maand inclusief de volgende maand in rekening gebracht.

Hoe kan ik de premie betalen?

Als je een nieuwe verzekering afsluit dan wordt er vaak gekozen voor automatische incasso. Dit is verplicht bij premiebetaling per maand of per kwartaal.
Maak je zelf de premie over gebruik dan bankrekeningnummer NL81 ABNA 0497 4931 87.
Vermeld daarbij altijd het betalingskenmerk of het polisnummer.

Ik wil gaan betalen via automatische incasso
Betaal je nu via een factuur en wil je dit omzetten naar automatische incasso? Geef dit bij voorkeur via e-mail door. Ons e-mailadres is; financieel@surebusiness.nl. Geef daarin aan dat je voortaan per automatische incasso wilt betalen. Vermeld in de e-mail je volledige naam, je adresgegevens, je rekeningnummer (IBAN) en het polisnummer van je verzekering. Op werkdagen zijn we telefonisch bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur op 072 - 30 35 995.

Je rekeningnummer wijzigen?

Wil je dat we de premie van een ander rekeningnummer incasseren? Geef dit bij voorkeur via e-mail aan ons door. Ons e-mailadres is: financieel@surebusiness.nl. Wijzig je je rekeningnummer vlak voordat we de premie incasseren? Dan kan het zijn dat de premie nog eenmalig van het oude rekeningnummer afgeschreven wordt. Vergeet niet om je verzekeringsadviseur van deze wijziging op de hoogte te brengen.

Kan ik mijn betaaltermijn wijzigen?

Ja, je kunt je betaaltermijn wijzigen. Om je betaaltermijn te wijzigen neem je contact op met jouw verzekeringsadviseur. Zij voeren de mutatie door via SUREnet.