Rika Schraven

'Letterlijk en figuurlijk de liefde gevonden in het verzekeringswezen. Mijn man Eric heb ik in 1983 leren kennen bij Delta Lloyd waar we lang samenwerkten. Ook nu werken we weer samen.

Ik heb bij verschillende verzekeraars gewerkt en ben ooit begonnen als acceptant brand particulier en zakelijk, later op de afdelingen pleziervaartuigen en Xclusief verzekeringen, daarna als (senior) acceptant particulier en zakelijk.

Om dichter bij onze kids te zijn, heb ik een uitstapje gemaakt naar de SNS-bank voor zakelijke kredietverlening en hypotheken als management assistent. Nadat ik genoeg had van alle reorganisaties ben ik vervolgens gaan werken bij een klein detacheringskantoor als recruiter en officemanager.

In 2018 werkte ik al bij SUREbusiness op de backoffice, maar een acceptatiefunctie had mijn voorkeur. Sinds maart 2021 ben ik acceptant AVB en rechtsbijstand en vanaf september 2024 maakte ik de overstap naar team portefeuillebeheer als acceptatie specialist Portefeuillebeheer. Hier ga ik de premievaststellingen maatwerkdossiers, naselectie en de interne audits doen. Een nieuw team met nieuwe mogelijkheden. Ik heb er veel zin in.'

 

Inloggen SUREnet Inloggen
Cookievoorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid
Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.